שר האוצר: "ניתן את כל הגיבוי התקציבי עד לניצחון"

    צבי טסלר No Comments on שר האוצר: "ניתן את כל הגיבוי התקציבי עד לניצחון"

    שר האוצר כעת במוקד רשות המסים באשקלון: "ניתן את כל הגיבוי התקציבי עד לניצחון". במהלך הביקור בעיר, עקב השר מקרוב אחר פעילות מוקד רשות המסים הנותן מענה לנפגעי נזק ישיר באופן מוגבר

    סמוטריץ
    20:38
    05.05.24
    אליהו גרין No Comments on אשת חיל מי ימצא: קורותיה של מרת חנה פריינד ע"ה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע למוקד רשות המסים באשקלון. אל השר התלוו ראש רשות המסים שי אהרונוביץ' ומנהל מס רכוש אמיר דהן.

    במהלך הביקור בעיר, עקב השר מקרוב אחר פעילות מוקד רשות המסים הנותן מענה לנפגעי נזק ישיר באופן מוגבר.

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "כשר האוצר אני פועל כדי להבטיח את חוסנה של הכלכלה הישראלית והמשק הישראלי ולשמור על חוזקה של הכלכלה הישראלית גם בזמן מלחמה. שוחחתי היום עם נגיד בנק ישראל והקמנו חדר מלחמה כלכלי בהשתתפות כל ראשי האגפים ואנשי המקצוע. אנחנו יודעים לתת את כל הגיבוי וכל התקציבים הנדרשים לטובת המערכה כדי להביא לניצחון, ויחד עם זה לתת מענה מהיר ללא בירוקרטיה מיותרת, ללא טפסים ארוכים ומסורבלים וללא המתנה ארוכה לכל אזרח ולכל בעל עסק קטן או גדול שרכושו נפגע כתוצאה מהמלחמה. אני קורא לכולם, כל מי שזקוק לפנייה- לפנות לקרן הפיצויים של מס רכוש בטלפון כוכבית 4954 כדי להעביר את הפנייה שלכם, ואני אדאג באופן אישי לוודא שהיא תטופל במהירות וביעילות הגבוהה ביותר".

    "אני מודה לראש רשות המסים שי אהרונוביץ', למנהל מס רכוש אמיר דהן ולכל אחת ואחד מהצוותים במוקד מס רכוש. מדינת ישראל נמצאת במערכה ומתמודדת עם כאב ואבדן גדול מאד. עם ישראל איתן וחזק ובחוסן לאומי אדיר, יחד, בע"ה ננצח".



    0 תגובות